>>
2014 07 10
Kol konkurentai savo reklamas filmuoja mobiliaisiais telefonais, mes jums šį tą paruošėme
>>
2014 07 05
Dėl naujos programavimo įrangos pristatymo atstovams Malagoje (Ispanija) š.m. liepos 8-14d. vėluosime atsakyti į Jūsų el. laiškus
>>
2014.05.07
Dėl dalyvavimo parodoje "Automechanika 2014" Lietuvos Parodų ir kongresų centre "Litexpo" gegužės 8-10 dienomis galimi nedideli vėlavimai atsakant į Jūsų užklausas
>>
2014.03.20
Pilnas programinis Adblue sistemos išjungimas VW, Audi, Mercedes, Mazda lengviesiems automobiliams
>>
2014.03.05
II kartos AdxBlue emuliatoriai - jau ir Mercedes-Benz sunkvežimiams
>>
2014.01.06
Galingas LT - žiemos ralio Halls Winter Rally 2014 partneris
>>
2013 11 25
Gruodžio 4-10 dienomis atidarome naują atstovybę Kazachstane, Almatoje. Galimas vėlavimas atsakant į Jūsų užklausas
>>
2013 10 10
Pirmieji be ardymo pradėjome programuoti S-Tronic bei Multritronic CVT automatines pavarų dėžes
>>
2013 10 02
7-ojo gimtadienio proga - nuolaidos ir padėka Jums
>>
2013 06 20
Pristatytas antros kartos AdxBlue sistemos išjungimo sprendimas
Susisiekite su Galingas LT, UAB

Kalvarijų g. 125, 1 korp.
Vilnius
(privažiavimo žemėlapis)
Telefonai:
+370 608 14443
+370 699 30007

El. paštas:
info(eta)galingas.lt

pilna kontaktų versija

Skype:

Chat with me

Topauto.lt
Mūsų draugai:

 






Traktorių, kombainų, sunkvežimių ir kitos sunkiosios technikos galingumo - ekonimškumo didinimas


Atsižvelgdami į esamų bei potencialių klientų poreikius, darome išvadas: Lietuvoje nėra kokybiškų kompiuterinio variklio tobulinimo paslaugų, kuriomis gali pasinaudoti sunkiosios technikos savininkai: ūkininkai, vežėjai, sunkvežimių pardavėjai, statybų technika prekiaujančios bei ją nuomojančios bendrovės.

Vakarų Europoje, JAV ir kitose šalyse, be lengvųjų automobilių ir mikroautobusų, gana ilgą laiką populiarus sunkiosios technikos (traktorių, kombainų, sunkvežimių, vilkikų, tralų, ekskavatorių) galingumo bei ekonomiškumo didinimas.
Esminės paslaugos populiarumo priežastys - elementarios: labai sunkiosios technikos variklių komplektuojami su tais pačiais varikliais, suprogramuotais skirtingiems galingumams. Tai nėra sąžininga galutinių vartotojų (savininkų) atžvilgiu, tačiau tokia taktika milžiniškas lėšas gamintojui.

Lietuvoje atsiranda abejotinos kokybės Lenkijoje bei kitose šalyse pagamintų produktų, tačiau iš savo pačių bei partnerių patirties "pasimokėme" dirbti tik su aukščiausio lygio profesionalais: programuojame traktorių, kombainų, sunkvežimių, statybų technikos variklius naujausia įranga, o kiekvieną variklio valdymo programą individualiai apdoroja lyderių pozicijas užimantys kolegos Vokietijoje, Olandijoje bei Portugalijoje.

Traktoriams: programavimas įmanomas daugeliui šių naujesniais metais pagamintų traktorių:
JOHN DEERE, CASE, CLAAS, DEUTZ FAHR, FENDT, MCCORMICK, MASSEY FERGUSON, NEW HOLLAND, STEYR, TEREX-ATLAS, TIMBERJACK, VALTRA.

Sunkvežimimiams: praktiškai visi rinkoje dalyvaujantys sunkvežimiai, vilkikai, tralai, ir t.t.: DAF, IVECO, MAN, MERCEDES-BENZ, RENAULT, SCANIA, VOLVO, ir kt.
Paskutinis atliktas darbas:
Mercedes Benz Actros 1841 Bluetec 5 (2010m.) programavimas kuro ekonomijai (6-8%)ir dalinai - galingumui.








Informacija apie modelius, kurių kompiuterių neįmanoma programuoti: yra ne toks efektyvus, tačiau veikiantis, alternatyvus būdas:






Atsižvelgdami į klientų poreikius, darome išvadas: Lietuvoje nėra kokybiškų kompiuterinio variklio tobulinimo paslaugų, kuriomis gali pasinaudoti sunkiosios technikos savininkai.

Vakarų Europoje, JAV ir kitose šalyse, be lengvųjų automobilių ir mikroautobusų, labai populiarus šiuolaikinės žemės ūkio technikos (traktorių, kombainų) ir kitos sunkiosios technikos (sunkvežimių ir kt.) galingumo bei ekonomiškumo didinimas.

Pagrindinis pasirinkimo kriterijus - ne kaina, o paslaugų bei produktų kokybė, ilgaamžiškumas bei tikslus veikimas.
Naudojant patikimą įrangą, teoriškai iki nulio sumažėja kompiuterinių transporto priemonės sistemų gedimo tikimybė.
Dirbant tik su labiausiai patyrusiais variklio programų koregavimo meistrais, variklio valdymas suderinamas maksimaliai tobulai.

Šio projekto tikslas - elektronikos bei programavimo būdu išgauti nepanaudotą galingumą modernios sunkiosios technikos varikliuose.

Dimsport Rapid Tractor: nesudėtingai prijungiami aukščiausios kokybės kompiuteriniai moduliai, skirti traktoriams:
John Deere, Terex-Atlas, Case, Claas, Deutz Fahr, Fendt, Gremo, Hsm, McCormick, Massey Ferguson, New Holland, Rottne, Steyr, Timberjack, Valtra.

Dimsport Rapid Bike: papildomo galingumo moduliai moderniems motociklams.
Dimsport Rapid Marine: papildomo galingumo moduliai vandens transportui.


































© 2006-2014 "Galingas.lt". Visos teisės saugomos. eSprendimas: evispa.lt