Galingas chip tuning: rekomenduojami programavimo galingumui (čip tiuningui) rezultatai

Chip tiuningas
Automobilio markė:
Modelis:
Variklio galingumas
Variklis
Gamykliniai parametrai
Parametrai po chip tiuningo

AKCIJOS

  • Visų vilkikų galios didinimas – 250EUR + PVM.

  • 20% nuolaida  VAG grupės automobilių programavimui. Nuolaida galioja 2016.12.12 – 12.16

  • 20% nuolaida Opel, Saab, Volvo automobilių programavimui. Nuolaida galioja 2016.12.19 – 12.23

EGR VOŽTUVŲ GEDIMAI BEI IŠJUNGIMAS

EGR vožtuvų išjungimas / EGR vožtuvo aušintuvo išjungimas.

Recirkuliacinis išmetamųjų dujų vožtuvas dažniausiai yra pagrindinė užsikimšusio DPF/FAP suodžių filtro priežastis.

Strigdamas vožtuvas riboja patenkančių išmetamųjų dujų kiekį antriniam panaudojimui taip pradėdamas grandininę reakcija variklyje. Kuras nesudega efektyviai, susidaro daugiau suodžių ir nesudegusio kuro dalelių, kurios ne tik užkemša  DPF suodžių filtrą, bet taip pat dar labiau apsunkina EGR vožtuvo darbą.

Užstrigęs EGR vožtuvas atidarytoje padėtyje labai stipriai sumažina galimybę pasiekti net nedidelį greitį, atsiranda trūkčiojimas, didelis dūmų kiekis, padidėja kuro sąnaudos.

EGR voztuvas

Užsiteršęs EGR vožtuvas

EGR vožtuvo išjungimas reiškia, kad variklis dirbs gaudamas tik šviežią orą iš aplinkos ir taip efektyviau degins kurą.

Varikliai su potencialiai probleminiais EGR vožtuvais:

VAG (Volkswagen – Audi – Skoda – Seat) 1.6TDI, 2.0TDI

Opel 1.9CDTi / Saab 1.9TiD/TTiD

Mercedez-Benz 2.2CDI / 3.0CDI (iki 2012m.)

BMW 2.0d (2005-2008)

Nissan/Renault 1.9dCi / 2.0dCi / 2.2dCi

Subaru 2.0d (iki 2015m.)

 

Jei pastebėjote EGR vožtuvo gedimo simptomus – susisiekite su mumis. Išspręsime problemą.

 

 

Oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių išjungimas

Oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių išjungimas. Programiškai išjungiamos sklendės lieka automobilyje atidarytoje padėtyje.

Esant mechaniniam pažeidimui – sklendės šalinamos iš įsiurbimo kolektoriaus.

DPF SUODŽIŲ FILTRŲ PROBLEMOS IR IŠJUNGIMAS

DPF suodžių filtro funkcija:
DPF (Diesel Particulate Filter) – tai dyzelino dalelių filtras, kuris yra įmontuotas (EURO4/EURO5/EURO6 dyzelinių variklių (pavyzdžiui, VAG 2.0 TDI variklyje) išmetamųjų dujų sistemoje už katalizatoriaus. dpf-1
Jis kaupia (sulaiko) dyzelinui degant susidarančias suodžių daleles paversdamas jas pelenais, važiuojant užmiesčio režimu.
Jei susidūrėte su DPF/FAP filtro problema – padėsime. Darbas atliekamas iš programinės pusės, nejungiami jokie emuliatoriai ar kitokie “svetimkūniai”. Taip pat DPF/FAP filtro turinį pašaliname mechaniškai. Su technine apžiūra (TA) problemų, esant techniškai tvarkingam varikliui, nekyla.
DPF filtro darbo korekcijos kaina prasideda nuo 150EUR ir priklauso nuo automobilio variklio bei pagaminimo metų, darbo sudėtingumo.

Automobilių modeliai su potencialiai problemiškais DPF filtrais:

Volkswagen/Audi/Seat/Skoda 2.0/3.0 TDI: nuvažiavusių 150-200.000 km. variklių DPF filtrai dažnai nebesugeba iki galo atlikti regeneracijos proceso, užsikemša ir sugenda. Mažėja trauka, stipriai padidėja kuro sąnaudos. Kartais variklis persijungia į serviso režimą (safe mode, LIMP mode).
Gamintojo/atstovo patarimas: keisti DPF filtrą (800-3000EUR). DPF filtrai nėra remontuojami.

Mercedes-Benz 2.2CDI (praktiškai visi modeliai su DPF filtrais): DPF filtras visiškai nepritaikytas nuolat važinėti miesto režimu: filtro išvalymo (regeneracijos) procesas dažnai neįvyksta iki galo, DPF filtras greitai sugenda, dyzelinis kuras pradeda patekti į tepalą (kyla tepalo lygis), ir greitai sugadina variklį. Automobilius eksploatuojant mieste, problemos prasideda ties ~150.000 km rida. Dingsta trauka, padidėja kuro sąnaudos. Kartais variklis persijungia į serviso režimą (safe mode).

Analogiška situacija su populiariais Opel 1.9CDTi / Saab 1.9TiD/TTiD varikliais: varikliai sunkiai “tvarkosi” su nuolatine eksploatacija miesto režimu: vairuotoją dažnai kamuoja dingstanti trauka, didelės kuro sąnaudos, DPF filtro plovimai bei priverstinės regeneracijos bandymai dauguma atveju padeda savaitei – mėnesiui. Beje, šių variklių kita silpnoji pusė – EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) vožtuvai, angl. exhaust gas recirculation valve: blogai veikiančio šio komponento “dėka” DPF filtras užsikemša dar greičiau, ypač – šaltuoju metų laiku.

Peugeot/Citroen HDI varikliai su FAP filtrais: dažnai FAP filtras jau būna susidėvėjęs, neatstatomai užsikimšęs. Klaidingai vyksta regeneracinio skysčio apskaita, nepilnai išsivalo pats FAP filtras. Mažėja variklio trauka, pastebimai padidėja kuro sąnaudos. Dažnai variklis persijungia į riboto galingumo režimą (LIMP mode). ^iuose varikliuose – panaši situacija ir su EGR vožtuvais, kaip Opel 1.9CDTi varikliuose.

Mazda 5 / Mazda 6 automobiliai su 2.0MZR-CD bei 2.2MZR-CD varikliais: DPF filtras nesugeba tinkamai valytis, prietaisų skydelyje dažnai arba nuolat mirksi DPF lemputė, automobilis pastebimai praranda galingumą, padidėja kuro sąnaudos.

Toyota 2.0d4d, 2.2d4d, 2.2d-cat: varikliai su itin probleminiais DPF filtrais: be pačio DPF suodžių filtro, variklio skyriuje yra dar ir taip vadinamasis penktasis purkštukas, tiekiantis kurą DPF filtro regeneracijai. Probleminė sistema, kurią sutvarkome pilnai, be galimų problemų ateityje.

Kiti potencialiai problemiški DPF filtrai šiuose automobiliuose: BMW 2.0d/3.0d, Volkswagen-Audi 1.6TDI/2.0TDI/2.7TDI/3.0TDI/4.2TDI, Mazda 5/6 2.0d/2.2d, Alfa Romeo 1.9Jtdm/2.4jtdm, Ford 1.6TDCi, Peugeot/Citroen 1.6HDI, Mazda 3 1.6TDCi, Toyota 2.0d, 2.2 d4d, Peugeot/Citroen/Land Rover 2.7HDI/2.7TDV6, Ford 2.0tdci/2.2tdci, ir kt.

 

Adblue (SCR) sistemos korekcija

Pilnas AdxBlue (SCR) sistemos išjungimas Euro6 technikai: Volvo, Daf, Man, Scania.

Euro6 SCR emuliatoriai išjungia:
– AdxBlue sistemą (pilnai)
– AdxBlue NOX daviklį
– DPF sistemą
– DPF temperatūros daviklius
– DPF regeneraciją

Po Euro6 emulatoriaus instaliavimo, galima išjungti:
– DPF davikliai – TAIP
– NOx daviklis – TAIP (DAF Euro6 pirmojo NOx daviklio išjungti negalima!)
– AdxBlue temperatūros davikliai: TAIP
– AdxBlue siurblys: TAIP
– AdxBlue lygio daviklis – TAIP
– AdxBlue valdymo blokas – TAIP

Pilnas AdxBlue (SCR) sistemos išjungimas Euro4, Euro5 technikai

– sunkvežimiams: Renault, Volvo, Mercedes-Benz (įskaitant HILITE sistemą!), Scania, Iveco, Man, Daf
– traktoriams bei kt. sunkiąjai technikai (programiniu būdu): Valtra, New Holland, John Deere, Fendt, Claas, Jcb, ir kt.
– lengviesiems automobiliams (programiniu būdu): Audi, Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW

Visiems darbams suteikiama garantija.

Svarbu: Adxblue (SCR) sistemos išjungimas (vilkikams, automobiliams, traktoriams, ir bet kokiai kitai technikai) ES šalyse ir kitose teritorijose, kur galioja atitinkamos Euro5/Euro6 (arba analogiškos) išmetimo toksiškumo normos.
Dėl teisinių priežasčių AdxBlue išjungimo sistemų mes nemontuojame, tačiau pateikiame visas tam reikalingas instrukcijas.

Vilkikų ir žemės ūkio technikos programavimas

Šiuolaikinės žemės ūkio technikos programavimo galimybės:

  • galingumo – ekonomiškumo didinimas.
  • EGR vožtuvų darbo korekcija.
  • DPF suodžių filtro problemos sprendimai.
  • Naujiena: AdBlue® sistemos išjungimas traktoriams bei visų modelių sunkvežimiams. 

 

Darbai atliekami šiems traktoriams ir kombainams: John Deere, Terex-Atlas, Case, Claas, Deutz Fahr, Fendt, Gremo, Hsm, McCormick, Massey Ferguson, New Holland, Rottne, Steyr, Timberjack, Valtra.
Taip pat darbai atliekami ir kitoms transporto priemonėms: 

– Sunkvežimiams / tralams 
– Autobusams 
– Lengviesiems automobiliams / mikroautobusams 

Chip tiuningo (variklio programavimo) tikslai:
Dažnas gamintojas į rinką išleidžia skirtingo galingumo, tačiau tuos pačius variklius turinčias transporto priemones. Pagrindiniai skirtumai – variklio valdymo programos struktūroje. Tokiu būdu gamintojai sutaupo daug gamybinių lėšų, tačiau tai nėra sąžininga taktika pirkėjų atžvilgiu.
Rasti tikruosius variklio galimybių išnaudojimo sprendimus  – mūsų sritis.

Vidutinis galios padidinimas “neprievartaujant” variklio ir transmisijos
mazgų: 20-30%.
Vidutinis kuro sąnaudų sumažėjimas: 7-15%.

Pastabos:
– technikos programavimas kituose miestuose papildomai neapmokestinamas.
– klientų anonimiškumas garantuojamas.

Visiems darbams išrašomos sąskaitos-faktūros.