Apie mus

UAB Galingas LT

Susiformavo sudėjus įgytas žinias informacinių technologijų bei automobilių srityse. 2006 metais nutarėme hobį – automobilius – susieti su darbu. Taigi, šioje srityje nesame išradėjai, tačiau pirmieji Vilniuje pavertėme kokybiško čip tiuningo paslaugą įkandamą eiliniam klientui.

ECU

(angl. Engine Controlling Unit) – tai kompiuteris, valdantis variklio su elektronine kuro įpurškimo sistema, darbą.

TIKSLAS

Išgauti gamykloje paliktą variklio tobulinimo rezervą ir sumažinti kuro sąnaudas, kiek tai įmanoma.

+20-50%

Variklio galios ir sukimo momento: dažnas modernus variklis turi nemažą galios ir sukimo momento rezervą: jis paliekamas tolimesniam variklio tobulinimui, galingesnėms to paties variklio modifikacijoms. esminiai pokyčiai išgaunami koreguojant variklio valdymo programą: turbinos darbą, kuro įpurškimo kampą, kuro slėgį bei jo kiekį, sukimo momento, greičio ir kitus ribotuvus, įvairių daviklių parametrus ir t.t.

EKONOMIŠKUMAS

Vidutinis galios padidinimas “neprievartaujant” variklio ir transmisijos mazgų siekia 20-30%. Pridedant daugiau kaip 30% galios ruošiamos programos pagal specialius užsakymus.

Iš kur papildomas ekonomiškumas? Kuro sąnaudos dyzeliniams varikliams važiuojant normaliu režimu sumažėja iki 15% (vidurkis – 8-10 %) – dėl didesnio ir efektyviau išdėstyto sukimo momento vairuotojui atsiranda galimybė naudoti šiek tiek mažiau kuro, norint važiuoti ramiai ir ekonomiškai.

ATSIPERKAMUMAS

Kodėl apsimoka programiškai tobulinti variklį? Papildomas galingumas ir didesnis sukimo momentas – tik dalis profesionalaus chip tiuningo rezultato. Išlieka galimybė toliau vairuoti ramiai ir papildomai taupyti kurą efektyvesnio sukimo momento bei programinių nustatymų dėka, tuo pačiu turint didelį galios rezervą, kurį momentaliai galima panaudoti.

Optimalus chip tiuningas atsiperka po 25.000-50.000km., priklausomai nuo variklio darbinio tūrio ir programos preciziškumo. Smulkiau skaitykite čia